Drobečková navigace

Domů > Služby > Spisová služba

Spisová služba

Už nechcete, aby pro vás práce se spisy byla strašákem?

Provedeme vás

Spisovou službu je třeba chápat jako přirozenou součást činnosti každé veřejné organizace. Nabízíme vám metodickou pomoc včetně prací s elektronickým systémem spisové služby, proškolení zaměstnanců, nastavení oběhu dokumentů a spisů v organizaci a revizi spisového řádu.

Metodická podpora ve spisové službě

Nabízíme vám spolupráci při vedení elektronické spisové služby, pomůžeme vám s přípravou spisového řádu a spisového plánu. Vysvětlíme vám tok dokumentů/spisu elektronickou spisovou službou. Provedeme vás systémem GEOVAP. Nabízíme telefonické, e-mailové a online konzultace.

Metodická podpora při skartaci dokumentů

Nabízíme konzultace při přípravě skartačního návrhu. Poradíme se skartací v systému Geovap. Jsme k dispozici při telefonických, e-mailových i online konzultacích.

Individuální metodická pomoc

Pokud jste zatím nenašli, co jste hledali, nabízíme také individuální metodickou pomoc. Díky naší znalostní databázi a zkušenostem s mnoha organizacemi jsme schopni řešit širokou paletu problémů v oblasti spisové služby.

Co tím získáte?

Naší činností získáte kontrolu nad vaší spisovou službou. Spisová služba se stane funkčním systémem a pomocníkem s oběhem dokumentů v organizaci. Zároveň získáte partnera pro spolehlivou a dlouhodobou podporu a poradenství v souvislosti s řešením spisové služby.

Dagmar Vebrová

Dagmar Vebrová

personalista

Kontaktujte mě

Střední průmyslová škola stavební akademika Stanislava Bechyně, Havlíčkův Brod Střední průmyslová škola stavební akademika Stanislava Bechyně, Havlíčkův Brod

Od roku 2019 pro nás Projektová kancelář Kraje Vysočina (PKKV) připravovala veřejné zakázky (VZ) na pojízdnou dílnu pro instalatéry, 3D laserový skener, vícemístné vozidlo pro přepravu žáků na odborný výcvik, pronájem kopírovacích strojů a naposledy opět VZ na dodání užitkového vozidla s dvojkabinou a valníkem. PKKV pro nás často chystá zajímavá školení, která jsou přínosná pro naše zaměstnance. Během loňského roku jsme měli také možnost konzultovat s Projektovou kanceláří whistleblowing a v dohledné době se chystáme využívat služby v oblasti GDPR.
Ve spolupráci s PKKV jsme řešili a řešíme projekty Učíme se ze života pro život a Učíme se ze života pro život II.

Pro zpracovatele z Projektové kanceláře jsme vždy vytvořili podklady, které následně zpracovatel veřejné zakázky připravil a případně upozornil na možné problémy, které mohou z jeho odborného pohledu při realizaci zakázky vzniknout. Spolupráce vždy probíhá velmi efektivně, na nejlepší úrovni a my jsme s výsledkem velice spokojeni.

Zaměstnanci PKKV jsou vždy velice kvalitně připraveni a mají o dané problematice velký přehled. Vždy prokazují rozsáhlé odborné znalosti, kreativitu, flexibilitu a velkou míru pochopení. Spolupráce je pro nás velice důležitá a velmi si vážíme možnosti využívat služeb profesionálů z Projektové kanceláře Kraje Vysočina. Pro naši příspěvkovou organizaci jsou důležitým partnerem.

Ing. Josef Charamza

ředitel

Krajská knihovna Vysočiny Krajská knihovna Vysočiny

V souvislosti se stavbou nové budovy Krajské knihovny Vysočiny pro nás PKKV administrovala několik podlimitních i nadlimitních veřejných zakázek na vnitřní vybavení nové budovy a další. PKKV realizovala implementaci SW EMA+ v Krajské knihovně Vysočiny – i tato činnost souvisela s výstavbou nové budovy knihovny a následně s importem dat do systému na správu budov EMA+ (import půdorysů všech pater a jejich propojení s popisnými daty, popis zařízení dle projektové dokumentace a další) a v neposlední řadě zaškolení.

Spolupráce probíhala bez problémů, formou osobních i online setkání.

Na spolupráci s PKKV si ceníme odbornosti a profesionality jednotlivých pracovníků, jejich ochoty účastnit se jednání, konzultací i samotných hodnocení v případě veřejných zakázek, dále jejich flexibilitu – což jsou současně i důvody, proč bychom jejich služby doporučili komukoliv dalšímu.

Ing. Jitka Hladíková

ředitelka

Všechny reference