Drobečková navigace

Domů > Služby > Veřejné zakázky

Veřejné zakázky

Potřebujete spolehlivě a podle pravidel vybrat dodavatele?

Provedeme vás

Vyřídíme za vás kompletní administraci veřejných zakázek v režimu zákona o zadávání veřejných zakázek (nadlimitní i podlimitní zakázky) nebo veřejných zakázek malého rozsahu dle vašich interních pravidel či pravidel dotačního programu.

Dle individuálních požadavků zpracujeme i supervize vámi zpracovaných veřejných zakázek.

Vypracování zadávací dokumentace

Na základě vašich podkladů a požadavků dáme dohromady celou zadávací dokumentaci, postaráme se o zpracování dodatečných informací a vše probereme např. i s poskytovatelem případné dotace. Připravíme dokumenty pro jednání komise a nenecháme vás v tom samotné, budeme se komisí také účastnit.

Výběr dodavatele

Analyzujeme nabídky od dodavatelů, připravíme podklady k hodnocení nabídek a zpracujeme výslednou zprávu o hodnocení nabídek.

Zveřejnění informací o zakázce

Všechny relevantní podklady zveřejníme ve Věstníku veřejných zakázek a na dalších platformách. Všechny úkony zaevidujeme pro následnou kontrolu. Podklady kompletujeme do spisu k archivaci.

Metodická podpora

Pokud máte otázku k výkladu zákona o zadávání veřejných zakázek, můžete využít naši metodickou pomoc. Probereme společně vaši veřejnou zakázku a navrhneme vám řešení situace. Můžeme vám pomoci jako supervizor při celém procesu zadávání veřejné zakázky a výběru dodavatele.

Co tím získáte?

Naší činností získáte ujištění, že výběr dodavatele proběhne hladce a v souladu s legislativou. Zároveň získáte partnera pro spolehlivou a dlouhodobou podporu a poradenství v oblasti veřejných zakázek.

Ing. Robert Páleník

Ing. Robert Páleník

specialista na veřejné zakázky

Kontaktujte mě

Střední průmyslová škola stavební akademika Stanislava Bechyně, Havlíčkův Brod Střední průmyslová škola stavební akademika Stanislava Bechyně, Havlíčkův Brod

Od roku 2019 pro nás Projektová kancelář Kraje Vysočina (PKKV) připravovala veřejné zakázky (VZ) na pojízdnou dílnu pro instalatéry, 3D laserový skener, vícemístné vozidlo pro přepravu žáků na odborný výcvik, pronájem kopírovacích strojů a naposledy opět VZ na dodání užitkového vozidla s dvojkabinou a valníkem. PKKV pro nás často chystá zajímavá školení, která jsou přínosná pro naše zaměstnance. Během loňského roku jsme měli také možnost konzultovat s Projektovou kanceláří whistleblowing a v dohledné době se chystáme využívat služby v oblasti GDPR.
Ve spolupráci s PKKV jsme řešili a řešíme projekty Učíme se ze života pro život a Učíme se ze života pro život II.

Pro zpracovatele z Projektové kanceláře jsme vždy vytvořili podklady, které následně zpracovatel veřejné zakázky připravil a případně upozornil na možné problémy, které mohou z jeho odborného pohledu při realizaci zakázky vzniknout. Spolupráce vždy probíhá velmi efektivně, na nejlepší úrovni a my jsme s výsledkem velice spokojeni.

Zaměstnanci PKKV jsou vždy velice kvalitně připraveni a mají o dané problematice velký přehled. Vždy prokazují rozsáhlé odborné znalosti, kreativitu, flexibilitu a velkou míru pochopení. Spolupráce je pro nás velice důležitá a velmi si vážíme možnosti využívat služeb profesionálů z Projektové kanceláře Kraje Vysočina. Pro naši příspěvkovou organizaci jsou důležitým partnerem.

Ing. Josef Charamza

ředitel

Krajská knihovna Vysočiny Krajská knihovna Vysočiny

V souvislosti se stavbou nové budovy Krajské knihovny Vysočiny pro nás PKKV administrovala několik podlimitních i nadlimitních veřejných zakázek na vnitřní vybavení nové budovy a další. PKKV realizovala implementaci SW EMA+ v Krajské knihovně Vysočiny – i tato činnost souvisela s výstavbou nové budovy knihovny a následně s importem dat do systému na správu budov EMA+ (import půdorysů všech pater a jejich propojení s popisnými daty, popis zařízení dle projektové dokumentace a další) a v neposlední řadě zaškolení.

Spolupráce probíhala bez problémů, formou osobních i online setkání.

Na spolupráci s PKKV si ceníme odbornosti a profesionality jednotlivých pracovníků, jejich ochoty účastnit se jednání, konzultací i samotných hodnocení v případě veřejných zakázek, dále jejich flexibilitu – což jsou současně i důvody, proč bychom jejich služby doporučili komukoliv dalšímu.

Ing. Jitka Hladíková

ředitelka

Všechny reference