Projektová kancelář Kraje Vysočina, příspěvková organizace
Žižkova 89, 586 01 Jihlava
Číslo účtu 2502130496/2010 u Fio banky
ID datové schránky: westzkg
Odkaz na profil zadavatele
Projektová kancelář Kraje Vysočina, příspěvková organizace je, jak název napovídá, příspěvkovou organizací zřízenou rozhodnutím Zastupitelstva Kraje Vysočina č. 6/2015 konaného dne 10. 11. 2015 s účinností od 1. 1. 2016. Hlavním účelem zřízení organizace je zajišťování ochrany veřejných rozpočtů při čerpání dotací a vynakládání veřejných prostředků.
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitel.
Projektová kancelář hospodaří podle rozpočtu schváleného zřizovatelem za podmínek stanovených zvláštním právním předpisem (z. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění) a zajišťuje výkon finanční kontroly podle zvláštního právního předpisu (z. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění).
Žádost či stížnost, návrh, podnět či jiné dožádání lze podat elektronickou poštou na adresu: epodatelna@pkkv.cz či zaslat poštou na adresu sídla Projektové kanceláře či na téže adrese předat osobně, případně na pobočce v Brně, na adrese Kounicova 13, Brno 602 00.
Zaměstnanci projektové kanceláře přijímají ústní a písemné žádosti o poskytnutí informace. Písemnou žádost o poskytnutí informace dle shora uvedeného zákona lze podat buď přímo u jednotlivých zaměstnanců, kterých se informace týká, nebo elektronicky prostřednictvím emailové adresy epodatelna@pkkv.cz.
Z písemné žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona a kdo ji podává;
Pokud žádost směřuje k poskytnutí informace již zveřejněné, mohou pracovníci Projektové kanceláře místo poskytnutí této informace co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů, sdělit žadateli údaje umožňující její vyhledání a získání.
Povinnost poskytnout informace se netýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí, vytváření nových informací (tj. takových informací, které by musely být vytvořeny na konkrétní žádost žadatele), jako jsou různé rozbory, prognózy, srovnávací přehledy, právní a jiné výklady atd. Toto omezení se však nevztahuje na informace, které vznikají automatizovaným způsobem jako součást informačních technologií.
Je-li požadovaná informace předmětem duševního vlastnictví (např. analýzy, koncepce, studie, manuály či informace v databázi) a PK KV vlastní práva, která jí umožňují nakládat s předmětem duševního vlastnictví (sama vykonává majetková práva především v případě zaměstnaneckých děl nebo na základě licenčního ujednání atd.), požadovaná informace se poskytne na základě licenční nebo podlicenční smlouvy.
Pokud žádost splňuje všechny náležitosti požadované zákonem, poskytne zaměstnanec požadované informace do 15 dnů od jejího přijetí nebo ode dne jejího doplnění.
Lhůtu pro poskytnutí informace může vedoucí odboru, který žádost vyřizuje, ze závažných důvodů prodloužit, nejvýše však o 10 dní, přičemž žadatel musí být o prodloužení a jeho důvodech vždy prokazatelně a včas informován.
Pokud nelze písemné žádosti o poskytnutí informace byť i jen z části vyhovět, vydá zaměstnanec ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat ve lhůtě do 15 dnů od data doručení rozhodnutí odvolání k řediteli úřadu. Odvolání bude předáno Krajskému úřadu kraje Vysočina k řešení – a to spolu s příslušným spisovým materiálem – ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
podat stížnost ve lhůtě do 30 dnů od data doručení sdělení s odkazem na zveřejněnou informaci, oznámení o výši úhrady nebo uplynutí lhůty pro poskytnutí informace, příp. sdělení o odložení žádosti. Stížnost se podává ústně nebo písemně pracovišti, které o žádosti rozhodovalo. Pokud není ústně podaná stížnost ihned vyřízena, sepíše o ní osoba, která ji přijímá, písemný záznam. O stížnosti rozhoduje Krajský úřad Kraje Vysočina.
Výroční zpráva podle § 18 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Ke Skalce 5907/47,
586 01 Jihlava
IČ 71294376
westzkg