Drobečková navigace

Domů > Kurzy

Kurzy

Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.


  • Ekonomické směrnice

    Pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení - ZŠ,PŠ a dětské domovy

    Odbor školství a PKKV Vás zve na pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení zaměřené na výměnu zkušeností v oblastech, které se týkají naší práce. Toto setkání je skvělou příležitostí ke sdílení dobré praxe a nových podnětů. Samozřejmě bude ponechán dostatek času pro vzájemnou diskuzi. Budeme rádi za všechny Vaše dotazy i diskuzní témata, které můžete zasílat na adresu segedova@pkkv.cz.

     

    Komu je setkání určeno

    Pracovní setkání je určeno pro ekonomy a účetní základních a praktických škol a dětských domovů Kraje Vysočina.

     

    Časový fond

    Pracovní setkání od 9:00 do 12:00

     

     

     

     

    Obsah

    • Rekapitulace změn způsobu financování nepedagogických zaměstnanců
    • Možnost převodu některých provozních činností na Vysočina Service (PKKV)
    • Vnitřní předpis – čerpání FKSP
    • Správa cizích prostředků
    • Elektronická finanční kontrola – zkušenosti a stav implementace
    • Inventarizace
    • Témata na školení jaro 2026

    Pracovním setkáním provede

    mucha_2.jpgmucha_-min.jpgledlova_-min.JPG

    Ing. Pavel Mucha

                                        společně s pracovníky odboru školství. 

  • Ekonomické směrnice

    Pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení - gymnázia

    Odbor školství a PKKV Vás zve na pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení zaměřené na výměnu zkušeností v oblastech, které se týkají naší práce. Toto setkání je skvělou příležitostí ke sdílení dobré praxe a nových podnětů. Samozřejmě bude ponechán dostatek času pro vzájemnou diskuzi. Budeme rádi za všechny Vaše dotazy i diskuzní témata, které můžete zasílat na adresu segedova@pkkv.cz.

     

    Komu je setkání určeno

    Pracovní setkání je určeno pro ekonomy a účetní gymnázií Kraje Vysočina.

     

    Časový fond

    Pracovní setkání od 9:00 do 12:00

     

     

     

     

    Obsah

    • Rekapitulace změn způsobu financování nepedagogických zaměstnanců
    • Možnost převodu některých provozních činností na Vysočina Service (PKKV)
    • Vnitřní předpis – čerpání FKSP
    • Elektronická finanční kontrola – zkušenosti a stav implementace
    • Inventarizace
    • Témata na školení jaro 2026

    Pracovním setkáním provede

    mucha_2.jpgmucha_-min.jpgledlova_-min.JPG

    Ing. Pavel Mucha

                                        společně s pracovníky odboru školství.

  • Ekonomické směrnice

    Pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení - školy průmyslové a ostatní

    Odbor školství a PKKV Vás zve na pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení zaměřené na výměnu zkušeností v oblastech, které se týkají naší práce. Toto setkání je skvělou příležitostí ke sdílení dobré praxe a nových podnětů. Samozřejmě bude ponechán dostatek času pro vzájemnou diskuzi. Budeme rádi za všechny Vaše dotazy i diskuzní témata, které můžete zasílat na adresu segedova@pkkv.cz.

     

    Komu je setkání určeno

    Pracovní setkání je určeno pro ekonomy a účetní průmyslových a ostatní škol Kraje Vysočina.

     

    Časový fond

     Pracovní setkání od 9:00 do 12:00

     

     

     

     

    Obsah

    • Rekapitulace změn způsobu financování nepedagogických zaměstnanců
    • Možnost převodu některých provozních činností na Vysočina Service (PKKV)
    • Vnitřní předpis – čerpání FKSP
    • Elektronická finanční kontrola – zkušenosti a stav implementace
    • Inventarizace
    • Témata na školení jaro 2026

    Pracovním setkáním provede

    mucha_2.jpgmucha_-min.jpgledlova_-min.JPG

    Ing. Pavel Mucha

                                        společně s pracovníky odboru školství. 

  • Akademie pro manažery - Řízení lidských zdrojů

    Akademie pro manažery je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Osvědčení o absolvování Akademie pro manažery bude předáno při účasti na všech seminářích. Není však nutné se hlásit na všechny kurzy celého cyklu. 

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem je poskytnout praktické nástroje a inspiraci pro efektivní práci s lidskými zdroji. Společně se zaměříme na následující klíčová témata:

    • Budování firemní kultury, která motivuje a podporuje spolupráci.
    • Snížení fluktuace a zlepšení stability týmu.
    • Zavedení pravidelné zpětné vazby, hodnocení a komunikace.
    • Zvýšení efektivity týmové práce a kvality poskytované služby.
    • Posílení smyslu a cíle práce zaměstnanců.
    Časový fond
    Prezenční seminář od 9:00 do 14:30.

     

     

    Obsah

    Úvod

    • Analýza problémů (fluktuace, konflikty, demotivace, chaos).
    • Jak tyto problémy ovlivňují kvalitu poskytovaných služeb a stabilitu organizace?
    • Role vedoucích pracovníků při dlouhodobé práci s lidmi.

    Firemní kultura a hodnoty

    • Co je firemní kultura a jak ovlivňuje chování lidí?
    • Jak definovat hodnoty organizace, aby byly srozumitelné a motivační?
    • Role vedení při zavádění a prosazování firemní kultury.

    Praktické cvičení: Návrh základních hodnot organizace

    Komunikace: Základní kámen efektivního týmu

    • Proč lidé odcházejí?
    • Jak nastavit komunikační kanály a pravidla pro efektivní předávání informací?
    • Prevence konfliktů v týmu a jejich konstruktivní řešení.

    Praktické cvičení: Simulace týmových porad a řešení konfliktu.

    Motivace a zpětná vazba

    • Co opravdu motivuje zaměstnance a co naopak demotivuje?
    • Jak dávat efektivní zpětnou vazbu – i když je negativní.
    • Role uznání a odměn (materiálních i nemateriálních) v motivaci.

    Praktické cvičení: Vedení motivačního rozhovoru a poskytování zpětné vazby.

    Jasnost rolí a smysl práce

    • Proč je důležité, aby každý věděl, co se od něj očekává.
    • Definování pracovních rolí a jejich propojení se smyslem a cílem organizace.
    • Vytváření vzdělávacích plánů, identifikace klíčových pracovníků a podpora profesního růstu zaměstnanců.

    Praktické cvičení: Tvorba pracovních profilů a cílů jednotlivých zaměstnanců.

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA a Ing. Lenka Solárová, DiS.

     

  • Akademie pro manažery - Spisová služba

    Akademie pro manažery je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Osvědčení o absolvování Akademie pro manažery bude předáno při účasti na všech seminářích. Není však nutné se hlásit na všechny kurzy celého cyklu. 

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností. 

    Časový fond

    Prezenční setkání 4 hodiny (od 9 do 13 hod)

     

     

    Obsah 

    Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.  

    1. Co je spisová služba a k čemu slouží

    2. Organizace práce v agendě spisová služba

    • důležitost role garanta za organizaci

    3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou

    • včasná evidence, vyřizování, uzavírání a předávání do spisovny

    4. Nastavení dokumentů úřední povahy

    • spisový plán jako součást spisového řádu

    5. Tvorba elektronických dokumentů

    6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem

    7. Konverzní doložky

    • převod analogového dokumentu na elektronický a naopak

    8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.


Zobrazeno 5 položek
  • Akademie pro manažery - Spisová služba

    Datum
    19. 11. 2025
    Čas konání
    9-13 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava, zasedací místnost Mařenka
    Lektor
    Dagmar Vebrová, Lenka Lédlová
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení - ZŠ, PŠ a dětské domovy

    Datum
    19. 11. 2025
    Čas konání
    9-12 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava, zasedací místnost Javořice
    Lektor
    Ing. Pavel Mucha
    Skladem
    5 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení - Gymnázia

    Datum
    27. 11. 2025
    Čas konání
    9-12 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava, zasedací místnost Javořice
    Lektor
    Ing. Pavel Mucha
    Skladem
    2 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Ekonomické směrnice
  • Pracovní setkání ekonomů a účetních školských zařízení - školy průmyslové a ostatní

    Datum
    3. 12. 2025
    Čas konání
    9-12 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava, zasedací místnost Javořice
    Lektor
    Ing. Pavel Mucha
    Skladem
    6 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Ekonomické směrnice
  • Akademie pro manažery - Řízení lidských zdrojů

    Datum
    4. 12. 2025
    Čas konání
    9-14:30 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava, zasedací místnost Mařenka
    Lektor
    Ing. Erika Šteflová, MBA
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

Zobrazeno 5 položek