Drobečková navigace

Domů > Kurzy

Kurzy

Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.


  • Metodický den pro ředitele

    Lidé na prvním místě - Klíč k úspěchu v řízení příspěvkových organizací

    Cíl kurzu

    Cílem kurzu je poskytnout praktické nástroje a inspiraci pro efektivní práci s lidskými zdroji. Společně se zaměříme na následující klíčová témata:

    • Budování firemní kultury, která motivuje a podporuje spolupráci.
    • Snížení fluktuace a zlepšení stability týmu.
    • Zavedení pravidelné zpětné vazby, hodnocení a komunikace.
    • Zvýšení efektivity týmové práce a kvality poskytované služby.
    • Posílení smyslu a cíle práce zaměstnanců.

    Komu je kurz určen

    Kurz je určen pro ředitele příspěvkových organizací Kraje Vysočina a jejich zástupce a také pro personalisty odpovědné za rozvoj zaměstnanců.

    Časový fond

    Prezenční seminář od 9:00 do 14:30.

     

     

    Struktura kurzu a obsah

    Úvod

    • Analýza problémů (fluktuace, konflikty, demotivace, chaos).
    • Jak tyto problémy ovlivňují kvalitu poskytovaných služeb a stabilitu organizace?
    • Role vedoucích pracovníků při dlouhodobé práci s lidmi.

    Firemní kultura a hodnoty

    • Co je firemní kultura a jak ovlivňuje chování lidí?
    • Jak definovat hodnoty organizace, aby byly srozumitelné a motivační?
    • Role vedení při zavádění a prosazování firemní kultury.

    Praktické cvičení: Návrh základních hodnot organizace

    Komunikace: Základní kámen efektivního týmu

    • Proč lidé odcházejí?
    • Jak nastavit komunikační kanály a pravidla pro efektivní předávání informací?
    • Prevence konfliktů v týmu a jejich konstruktivní řešení.

    Praktické cvičení: Simulace týmových porad a řešení konfliktu.

    Motivace a zpětná vazba

    • Co opravdu motivuje zaměstnance a co naopak demotivuje?
    • Jak dávat efektivní zpětnou vazbu – i když je negativní.
    • Role uznání a odměn (materiálních i nemateriálních) v motivaci.

    Praktické cvičení: Vedení motivačního rozhovoru a poskytování zpětné vazby.

    Jasnost rolí a smysl práce

    • Proč je důležité, aby každý věděl, co se od něj očekává.
    • Definování pracovních rolí a jejich propojení se smyslem a cílem organizace.
    • Vytváření vzdělávacích plánů, identifikace klíčových pracovníků a podpora profesního růstu zaměstnanců.

    Praktické cvičení: Tvorba pracovních profilů a cílů jednotlivých zaměstnanců.

    Informace o lektorovi

    steflova_3[1].jpgmucha_-min.jpgledlova_-min.JPG

    Ing. Erika Šteflová

    Ing. Erika Šteflová, MBA působí více než 17 let v roli vedoucího manažera. Ve své lektorské praxi se zaměřuje na moderní leadership, strategické řízení a rozvoj lidských zdrojů s důrazem na autentické vedení a budování odolných a výkonných týmů.
    Je přesvědčena, že "Lidé jsou srdcem organizace", a proto staví práci s lidmi do centra všeho, co dělá. Její přístup je založen na důvěře, motivaci a rozvoji potenciálu jednotlivců, protože věří, že klíčem k úspěchu nejsou strategie na papíře, ale lidé, kteří je přetvářejí v realitu.

  • Akademie pro ředitele - Spisová služba

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Osvědčení o absolvování Akademie pro ředitele bude předáno při účasti na všech čtyřech cyklech. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností. 

    Časový fond

    Prezenční setkání 4 hodiny (od 9 do 13 hod)

     

     

    Obsah 

    Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.  

    1. Co je spisová služba a k čemu slouží

    2. Organizace práce v agendě spisová služba

    • důležitost role garanta za organizaci

    3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou

    • včasná evidence, vyřizování, uzavírání a předávání do spisovny

    4. Nastavení dokumentů úřední povahy

    • spisový plán jako součást spisového řádu

    5. Tvorba elektronických dokumentů

    6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem

    7. Konverzní doložky

    • převod analogového dokumentu na elektronický a naopak

    8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.


Zobrazeny 3 položky
Zobrazeny 3 položky