Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.
Cílem kurzu je poskytnout praktické nástroje a inspiraci pro efektivní práci s lidskými zdroji. Společně se zaměříme na následující klíčová témata:
Kurz je určen pro ředitele příspěvkových organizací Kraje Vysočina a jejich zástupce a také pro personalisty odpovědné za rozvoj zaměstnanců.
Prezenční seminář od 9:00 do 14:30.
Úvod
Firemní kultura a hodnoty
Praktické cvičení: Návrh základních hodnot organizace
Komunikace: Základní kámen efektivního týmu
Praktické cvičení: Simulace týmových porad a řešení konfliktu.
Motivace a zpětná vazba
Praktické cvičení: Vedení motivačního rozhovoru a poskytování zpětné vazby.
Jasnost rolí a smysl práce
Praktické cvičení: Tvorba pracovních profilů a cílů jednotlivých zaměstnanců.
Ing. Erika Šteflová, MBA působí více než 17 let v roli vedoucího manažera. Ve své lektorské praxi se zaměřuje na moderní leadership, strategické řízení a rozvoj lidských zdrojů s důrazem na autentické vedení a budování odolných a výkonných týmů.
Je přesvědčena, že "Lidé jsou srdcem organizace", a proto staví práci s lidmi do centra všeho, co dělá. Její přístup je založen na důvěře, motivaci a rozvoji potenciálu jednotlivců, protože věří, že klíčem k úspěchu nejsou strategie na papíře, ale lidé, kteří je přetvářejí v realitu.
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Osvědčení o absolvování Akademie pro ředitele bude předáno při účasti na všech čtyřech cyklech. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností.
Prezenční setkání 4 hodiny (od 9 do 13 hod)
Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.
1. Co je spisová služba a k čemu slouží
2. Organizace práce v agendě spisová služba
3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou
4. Nastavení dokumentů úřední povahy
5. Tvorba elektronických dokumentů
6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem
7. Konverzní doložky
8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“
Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.
Ke Skalce 5907/47,
586 01 Jihlava
IČ 71294376
westzkg