Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.
Seznámit účastníky se zásadami tvorby interních dokumentů. Naučit je, jak upravit obsah interních dokumentů tak, aby byl pro organizaci přínosný a dokumenty pomáhaly procesy zjednodušit a zefektivnit. Účastníci kurzu se seznámí s minimálními obsahovými požadavky nejdůležitějších směrnic a s požadavky, které by měl celý systém vedení interních dokumentů splňovat.
Pro zaměstnance, kteří jsou odpovědní za tvorbu interních předpisů v organizacích ve veřejném sektoru.
Prezenční školení 4 hodiny (od 9 do 13 hod)
Od roku 2006 působí v managementu organizací v sektoru veřejné správy na pozici podnikového právníka. Zabývá se auditní a lektorskou činností v oblastech nastavení vnitřního řídícího a kontrolního systému ve veřejné správě.
Cílem kurzu je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností.
Prezenční setkání 4 hodiny (od 9 do 13 hod)
Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.
1. Co je spisová služba a k čemu slouží
2. Organizace práce v agendě spisová služba
3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou
4. Nastavení dokumentů úřední povahy
5. Tvorba elektronických dokumentů
6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem
7. Konverzní doložky
8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“
Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem je z pohledu manažera a jeho odpovědností provést účastníky celým životním cyklem veřejného výdaje. Na vybraném příkladu se naučit aplikovat povinnosti vyplývající zejména ze zákona o finanční kontrole (požadavky na výkon finanční kontroly ve všech fázích – předběžná, průběžná, následná; požadavky na zajištění 3E) a zákona o zadávání veřejných zakázek (aplikace hlavních zásad zákona na VZMR). Zajistit, aby si účastník byl vědom souvisejících administrativních požadavků při realizaci výdaje.
Prezenční seminář 5 hodin (od 9 do 14 hod)
Dané téma je vždy uvedeno stručným teoretickým úvodem, na který navazuje společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.
Problematikou Vás provedou Mgr. Sylva Staníková, Ing. Markéta Páleníková, Ph.D. a Ing. Pavel Mucha
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem kurzu je z pohledu manažera a jeho odpovědností provést účastníky jednotlivými fázemi řízení rizik ve vztahu k vizi organizace a plnění strategických cílů. Na vybraném příkladu se naučit, jak správně rizika pojmenovat, definovat jejich příčinu a dopad, hodnotit je, stanovit odpovědnosti a v konečném důsledku monitorovat a aktualizovat rizikové faktory. Cílem je uvědomění si, že řízení rizik je důležitou součástí jakékoli zodpovědné činnosti.
Časový fond
Prezenční seminář 5 hodin (od 9 do 14 hod)
Na stručný teoretický úvod naváže společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.
Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA. a Mgr. Sylva Staníková.
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem kurzu je provést účastníky jednotlivými technikami nákupu a na konkrétních příkladech ukázat, jaký má zvolený způsob nákupu dopad na výstup z nákupu a celkové náklady organizace na jeho realizaci. Dílčí cíle jsou: aplikace 3E, optimalizace nákupního rozhodování, zohlednění životního cyklu nákupu, dosahování kvality v nákupech. Vše na úrovni, kterou využijí jako vrcholoví manažeři při řízení organizace.
Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)
Dané téma je vždy uvedeno stručným teoretickým úvodem, na který navazuje společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.
1. Předpokládaná hodnota a volba variant
2. Kalkulace nákladů
3. Kritéria přípustnosti a hodnotící kritéria, společenská odpovědnost
4. Poptávkové řízení
Problematikou Vás provedou Ing. Markéta Páleníková, Ph.D., Ing. Robert Páleník a Ladislav Šerák
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností.
Prezenční setkání 4 hodiny (od 9 do 13 hod)
Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.
1. Co je spisová služba a k čemu slouží
2. Organizace práce v agendě spisová služba
3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou
4. Nastavení dokumentů úřední povahy
5. Tvorba elektronických dokumentů
6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem
7. Konverzní doložky
8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“
Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.
Ke Skalce 5907/47,
586 01 Jihlava
IČ 71294376
westzkg