Drobečková navigace

Domů > Kurzy

Kurzy

Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.


  • Metodický den pro asistenty

    Zákoník práce - novelizace

    Cíl kurzu

    Podrobně vás seznámíme se zněním navržených novelizací zákoníku práce.

     

    Komu je kurz určen

    Seminář je určen pro příspěvkové organizace Kraje Vysočina.

    Pro ředitele příspěvkových organizací, jejich zástupce, vedoucí pracovníky na všech úrovních řízení, pověřence, personalisty a mzdové účetní. 

    Časový fond

    Prezenční setkání 5 hodin (od 9 do 14 hod)

     

    Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním semináře.

    Obsah

    Velká implementační novela zákoníku práce :

    • změny v právní úpravě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr (jiné pojetí flexibility, právo na pracovní volno při překážkách v práci nebo na dovolenou atd.
    • výkon práce na dálku a úhrada zvýšených nákladů s tím spojených
    • zpřesnění nebo zpřísnění v oblasti doručování nebo informační povinnosti dle § 37 ZP atd.

    Dovolená a překážky v práci :

    • minimální délka čerpání dovolené
    • čerpání nevyčerpané dovolené v dalším kalendářním roce, krácení dovolené atd.
    • překážky v práci na straně zaměstnance a na straně zaměstnavatele
    • konkrétní případy z praxe 

    Další problematické otázky z pracovněprávní praxe:

    • prodlužování zkušební doby 
    • zákaz výpovědi
    • dlouhodobé pozbytí zdravotní způsobilosti a rozvázání PP apod.

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provede JUDr. Petr Bukovjan - specialista na pracovní právo. 

  • Metodický den pro ředitele

    Metodický den pro ředitele, zástupce ředitele, vedoucí pracovníky a právníky - 1. den

    Cíl kurzu

    Jedná se o opakování kurzu  z roku 2022. 

    Jednotlivé dny jsou na sobě nezávislé a je možné zvolit pouze ten, který vyhovuje Vašim potřebám.

     

    Seznámit účastníky se základními právy a povinnostmi, principy či zásadami v níže uvedených oblastech tak, aby jim byly prospěšné, získané vědomosti využitelné při výkonu jejich řídicích kompetencí. Poskytnout účastníkům zdroje a náměty pro případné další vzdělávání.

    Komu je kurz určen

    Pro ředitele příspěvkových organizací, jejich zástupce, vedoucí pracovníky na všech úrovních řízení, pověřence či právníky.

    Časový fond

    Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)

     

    Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním Metodického dne.

    Obsah

    Strategické plánování:

    • Proč strategicky plánovat? 
    • Jak pracovat s vizí, posláním, hodnotami a proč jsou pro organizaci důležité?
    • Jak strategicky plánovat za účelem stanovení cílů organizace?
    • Jak úspěšně vést a podporovat zaměstnance k realizaci strategie a firemní kultury?
    • Vyplatí se nám pravidelná kontrola plnění strategie?
    • Známe rizika naší organizace a proč je řídíme?
    • Co se stalo uvnitř organizace po zavedení strategického řízení

    Rizika a jejich řízení v příspěvkové organizaci:

    • Jak pracovat s riziky ve vztahu ke strategickému plánování?
    • Je třeba mít rizika pod kontrolou a proč?
    • Jak nastavit a načasovat proces řízení rizik v organizaci?
    • Co potřebujeme k řízení rizik a jaké výhody nám to přinese?
    • Je nutné rizika uvnitř firmy i navenek komunikovat?

    Vnitřní řídící a kontrolní systém (VŘKS) - teorie i dobrá praxe:

    • Jaké jsou cíle a přínosy zavedení VŘKS v organizaci?
    • Znáte klíčové prvky a jednotlivé komponenty VŘKS?
    • Praktické rady a doporučení k jejich zavedení do praxe

    Finanční kontrola:

    • Jaká je finanční kontrola před vznikem a po vzniku závazku?
    • Jak je to s kontrolu před vznikem nároku a po vzniku nároku?
    • Jak nastavit plán kontroly a provádění těchto druhů kontroly?
    • Jak na správnou úpravu finanční kontroly ve vnitřních předpisech

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA, Ing. Pavel Mucha a Mgr. Sylva Staníková.

  • Vnitřní řídící a kontrolní systém

    Metodický den pro ředitele, zástupce ředitele, vedoucí pracovníky a právníky - 2. den

    Cíl kurzu

    Jednotlivé metodické dny jsou na sobě nezávislé a je možné zvolit pouze ten, který vyhovuje Vašim potřebám.

     

    Seznámit účastníky se základními právy a povinnostmi, principy či zásadami v níže uvedených oblastech tak, aby jim byly prospěšné, získané vědomosti využitelné při výkonu jejich řídicích kompetencí. Poskytnout účastníkům zdroje a náměty pro případné další vzdělávání.

    Komu je kurz určen

    Pro ředitele příspěvkových organizací, jejich zástupce, vedoucí pracovníky na všech úrovních řízení, pověřence či právníky.

    Časový fond

    Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)

     

    Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním Metodického dne.

    Obsah

    Personální dokumenty ve vazbě na GDPR, BOZP:

    • Znáte všechny potřebné formuláře? Představíme vám všechny vzorové formuláře - pracovní smlouvy a náplně, dohody o provedení práce a činnosti apod. 
    • Na co si máte dát pozor při tvorbě personálních dokumentů z pohledu GDPR a zákoníku práce?
    • Jak na BOZP? Představíme vám základní pravidla bezpečnosti práce.
    • Jak na pracovní úrazy a lékařské prohlídky?

    Osm kroků k úspěšnému nákupu:

    • Souvisí veřejný výdaj s vizí, strategií a cíli organizace?
    • Co vlastně chci koupit a kdo o tom rozhodne?
    • Známe i méně známé způsoby provedení nákupu (podle hodnoty nákupu, podle použitých nástrojů)
    • Legislativní povinnosti spjaté s výdajem (finanční kontrola, registr smluv, elektronické zadávání, apod.)
    • Tak už máme, co jsme chtěli...a co dál? (vyhodnocení nákupu, související evidence)

    Registr smluv:

    • Jak se vyznat v povinnostech při zveřejňování smluv v registru?
    • Jaké jsou nejčastější chyby při zveřejňování?
    • Praktické rady a doporučení 

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Mgr. Sylva Staníková, Veronika Kousalová a Ing. Robert Páleník.

  • Ekonomické směrnice

    Metodický den pro ekonomy, účetní, správce rozpočtu, personalisty a mzdové účetní - 1. den

    Cíl kurzu

    Seznámit účastníky se základními právy a povinnostmi, principy či zásadami v níže uvedených oblastech tak, aby jim byly prospěšné, získané vědomosti využitelné při výkonu jejich řídicích kompetencí. Poskytnout účastníkům zdroje a náměty pro případné další vzdělávání.

    Komu je kurz určen

    Pro pro ekonomy, účetní, správce rozpočtu, personalisty a mzdové účetní.

    Časový fond

    Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)

     

    Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním Metodického dne.

    Obsah 

    Ekonomické agendy, novinky a tipy:

    • Legislativní novinky v oblasti účetnictví - příprava nového zákona o účetnictví a změny v souvisejících vyhláškách
    • novinky u FKSP a dalších fondů
    • Cestovní náhrady a další problematické oblasti v ekonomických oblastech, které vychází z nálezů veřejnosprávních kontrol a jejich vypořádání

    Elektronizace ekonomických agend:

    • Jak připravit organizaci na elektronizaci ekonomických agend a dalších provozních dokumentů v organizaci.

    Registr smluv:

    • Jak se vyznat v povinnostech při zveřejňování smluv v registru?
    • Jaké jsou nejčastější chyby při zveřejňování?
    • Jak řešit pochybení a jak omezit jejich výskyt?
    • Praktické rady a doporučení 

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Mgr. Sylva Staníková a Ing. Pavel Mucha


Zobrazeno 6 položek
  • Metodický den pro ředitele, zástupce ředitele, vedoucí pracovníky a právníky -1. den

    Datum
    21. 3. 2023
    Čas konání
    9-15.hod
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, budova E - místnost 4.58, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Erika Šteflová, MBA., Mgr. Sylva Staníková, Ing. Pavel Mucha
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Metodický den pro ředitele
  • Metodický den pro ředitele, zástupce ředitele, vedoucí pracovníky a právníky - 2. den

    Datum
    18. 4. 2023
    Čas konání
    9-15 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, budova E - místnost 4.58, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Robert Páleník, Mgr. Sylva Staníková a Veronika Kousalová
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Vnitřní řídící a kontrolní systém
  • Metodický den pro ekonomy, účetní, správce rozpočtu, personalisty a mzdové účetní - 1. den

    Datum
    20. 4. 2023
    Čas konání
    9-15 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, budova E - místnost 4.58, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Pavel Mucha, Mgr. Sylva Staniková
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Ekonomické směrnice
  • Metodický den pro ekonomy, účetní, správce rozpočtu, personalisty a mzdové účetní - 1. den

    Datum
    25. 4. 2023
    Čas konání
    9-15 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, budova E - místnost 4.58, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Pavel Mucha, Mgr. Sylva Staniková
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Ekonomické směrnice
  • Metodický den pro ekonomy, účetní, správce rozpočtu, personalisty a mzdové účetní - 1. den

    Datum
    27. 4. 2023
    Čas konání
    9-15 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, budova E - místnost 4.58, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Pavel Mucha, Mgr. Sylva Staniková
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Ekonomické směrnice
  • Zákoník práce - novelizace

    Datum
    11. 5. 2023
    Čas konání
    9-14 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, budova B - místnost 3.16, Žižkova 57, Jihlava
    Lektor
    JUDr. Petr Bukovjan
    Skladem
    7 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Metodický den pro asistenty
Zobrazeno 6 položek