Drobečková navigace

Domů > Kurzy

Kurzy

Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.


  • Akademie pro ředitele - Odpovědné řízení rizik=cesta k úspěchu

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

     

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem kurzu je z pohledu manažera a jeho odpovědností provést účastníky jednotlivými fázemi řízení rizik ve vztahu k vizi organizace a plnění strategických cílů. Na vybraném příkladu se naučit, jak správně rizika pojmenovat, definovat jejich příčinu a dopad, hodnotit je, stanovit odpovědnosti a v konečném důsledku monitorovat a aktualizovat rizikové faktory. Cílem je uvědomění si, že řízení rizik je důležitou součástí jakékoli zodpovědné činnosti. 

    Časový fond

    Prezenční seminář 5 hodin (od 9 do 14 hod)

    Obsah

    Na stručný teoretický úvod naváže společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.

    1. Pochopit význam řízení rizik ve vztahu k strategickému plánování v organizaci

    2. Umět rizika definovat a přijmout je jako součást řízení organizace

    3. Pochopit, že rizika jsou klíčovou součásti naší cesty k úspěchu

    4. Umět vybrat správný nástroj k řízení rizik a použít ho v praxi

    5. Umět rizika správně komunikovat uvnitř firmy i navenek

    6. Příklad z praxe

     

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA. a Mgr. Sylva Staníková.

  • Akademie pro ředitele - Umění nákupu

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

     

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem kurzu je provést účastníky jednotlivými technikami nákupu a na konkrétních příkladech ukázat, jaký má zvolený způsob nákupu dopad na výstup z nákupu a celkové náklady organizace na jeho realizaci. Dílčí cíle jsou: aplikace 3E, optimalizace nákupního rozhodování, zohlednění životního cyklu nákupu, dosahování kvality v nákupech. Vše na úrovni, kterou využijí jako vrcholoví manažeři při řízení organizace.

     

    Časový fond

    Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)

     

     

    Obsah 

    Dané téma je vždy uvedeno stručným teoretickým úvodem, na který navazuje společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.

    1. Předpokládaná hodnota a volba variant 

    • request for information, délka smluvního vztahu, spojování částí, technické specifikace, apod.

    2. Kalkulace nákladů

    • životní cyklus, provoz, nákladová efektivnost

    3. Kritéria přípustnosti a hodnotící kritéria, společenská odpovědnost 

    4. Poptávkové řízení

    • možnosti výběru dodavatele, opakované nákupy, společné nákupy

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Ing. Markéta Páleníková, Ph.D. a Ing. Robert Páleník

  • Akademie pro ředitele - Spisová služba

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností. 

    Časový fond

    Prezenční setkání 5 hodin (od 9 do 14 hod)

     

     

    Obsah 

    Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.  

    1. Co je spisová služba a k čemu slouží

    2. Organizace práce v agendě spisová služba

    • důležitost role garanta za organizaci

    3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou

    • včasná evidence, vyřizování, uzavírání a předávání do spisovny

    4. Nastavení dokumentů úřední povahy

    • spisový plán jako součást spisového řádu

    5. Tvorba elektronických dokumentů

    6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem

    7. Konverzní doložky

    • převod analogového dokumentu na elektronický a naopak

    8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.

  • Finanční kontrola

    Croseus - pro všechny uživatele

    Cíl kurzu

    Seznámení se se systémem finanční kontroly Croseus.

     

    Komu je kurz určen

    Seminář je určen pro příspěvkové organizace Kraje Vysočina.

    Pro současné i budoucí uživatele systému Croseus, ředitele, ekonomy a účetní organizací.

    Časový fond

    On-line setkání 2 hodiny (od 9 do 11 hod).

     

     

    Obsah

    1. část - pro nové uživatele

    • seznámení se se systémem implementace v organizaci
    • příprava harmonogramu implementace
    • základní metodické informace o provádění elektronické finanční kontroly
    • způsob propojení se s účetním systémem 
    • základy práce se systémem

    2. část - pro stávající uživatele

    • seznámení s připravovanými novinkami v systému Croseus
    • dotazy a problémy uživatelů

    Informace o lektorech

    mucha_2.jpgmucha_-min.jpgledlova_-min.JPG

    Ing. Pavel Mucha

    Lektor působí od roku 2009 jako ekonom a účetní ve veřejném sektoru a to jak na pozici správce rozpočtu, tak i hlavního účetního, byl členem Pracovní skupiny pro problematiku metodické podpory veřejného sektoru při Ministerstvu financí ČR, je certifikovaným interním auditorem ve veřejné správě, zabývá se publikační a lektorskou činností v oblastech nastavení vnitřního řídícího a kontrolního systému ve veřejné správě a vedení účetnictví.


Zobrazeny 3 položky
  • Akademie pro ředitele - Odpovědné řízení rizik=cesta k úspěchu

    Datum
    15. 5. 2024
    Čas konání
    9-14 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Erika Šteflová, MBA., Mgr. Sylva Staníková
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Akademie pro ředitele - Umění nákupu

    Datum
    11. 6. 2024
    Čas konání
    9-15 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Markéta Páleníková, Ph.D., Ing. Robert Páleník
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Akademie pro ředitele - Spisová služba

    Datum
    25. 6. 2024
    Čas konání
    9-13 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Dagmar Vebrová, Lenka Lédlová
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

Zobrazeny 3 položky