Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.
Podrobně vás seznámíme se zněním navržených novelizací zákoníku práce.
Komu je kurz určen
Seminář je určen pro příspěvkové organizace Kraje Vysočina.
Pro ředitele příspěvkových organizací, jejich zástupce, vedoucí pracovníky na všech úrovních řízení, pověřence, personalisty a mzdové účetní.
Prezenční setkání 5 hodin (od 9 do 14 hod)
Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním semináře.
Dovolená a překážky v práci :
Další problematické otázky z pracovněprávní praxe:
Problematikou Vás provede JUDr. Petr Bukovjan - specialista na pracovní právo.
Jedná se o opakování kurzu z roku 2022.
Seznámit účastníky se základními právy a povinnostmi, principy či zásadami v níže uvedených oblastech tak, aby jim byly prospěšné, získané vědomosti využitelné při výkonu jejich řídicích kompetencí. Poskytnout účastníkům zdroje a náměty pro případné další vzdělávání.
Pro ředitele příspěvkových organizací, jejich zástupce, vedoucí pracovníky na všech úrovních řízení, pověřence či právníky.
Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)
Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním Metodického dne.
Rizika a jejich řízení v příspěvkové organizaci:
Vnitřní řídící a kontrolní systém (VŘKS) - teorie i dobrá praxe:
Finanční kontrola:
Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA, Ing. Pavel Mucha a Mgr. Sylva Staníková.
Seznámit účastníky se základními právy a povinnostmi, principy či zásadami v níže uvedených oblastech tak, aby jim byly prospěšné, získané vědomosti využitelné při výkonu jejich řídicích kompetencí. Poskytnout účastníkům zdroje a náměty pro případné další vzdělávání.
Pro ředitele příspěvkových organizací, jejich zástupce, vedoucí pracovníky na všech úrovních řízení, pověřence či právníky.
Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)
Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním Metodického dne.
Personální dokumenty ve vazbě na GDPR, BOZP:
Osm kroků k úspěšnému nákupu:
Registr smluv:
Problematikou Vás provedou Mgr. Sylva Staníková, Veronika Kousalová a Ing. Robert Páleník.
Seznámit účastníky se základními právy a povinnostmi, principy či zásadami v níže uvedených oblastech tak, aby jim byly prospěšné, získané vědomosti využitelné při výkonu jejich řídicích kompetencí. Poskytnout účastníkům zdroje a náměty pro případné další vzdělávání.
Pro pro ekonomy, účetní, správce rozpočtu, personalisty a mzdové účetní.
Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)
Nejzazší termín pro přihlášení je vždy týden před konáním Metodického dne.
Ekonomické agendy, novinky a tipy:
Elektronizace ekonomických agend:
Registr smluv:
Problematikou Vás provedou Mgr. Sylva Staníková a Ing. Pavel Mucha
Ke Skalce 5907/47,
586 01 Jihlava
IČ 71294376
westzkg