Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem kurzu je z pohledu manažera a jeho odpovědností provést účastníky jednotlivými fázemi řízení rizik ve vztahu k vizi organizace a plnění strategických cílů. Na vybraném příkladu se naučit, jak správně rizika pojmenovat, definovat jejich příčinu a dopad, hodnotit je, stanovit odpovědnosti a v konečném důsledku monitorovat a aktualizovat rizikové faktory. Cílem je uvědomění si, že řízení rizik je důležitou součástí jakékoli zodpovědné činnosti.
Časový fond
Prezenční seminář 5 hodin (od 9 do 14 hod)
Na stručný teoretický úvod naváže společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.
Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA. a Mgr. Sylva Staníková.
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem kurzu je provést účastníky jednotlivými technikami nákupu a na konkrétních příkladech ukázat, jaký má zvolený způsob nákupu dopad na výstup z nákupu a celkové náklady organizace na jeho realizaci. Dílčí cíle jsou: aplikace 3E, optimalizace nákupního rozhodování, zohlednění životního cyklu nákupu, dosahování kvality v nákupech. Vše na úrovni, kterou využijí jako vrcholoví manažeři při řízení organizace.
Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)
Dané téma je vždy uvedeno stručným teoretickým úvodem, na který navazuje společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.
1. Předpokládaná hodnota a volba variant
2. Kalkulace nákladů
3. Kritéria přípustnosti a hodnotící kritéria, společenská odpovědnost
4. Poptávkové řízení
Problematikou Vás provedou Ing. Markéta Páleníková, Ph.D. a Ing. Robert Páleník
Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.
Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností.
Prezenční setkání 5 hodin (od 9 do 14 hod)
Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.
1. Co je spisová služba a k čemu slouží
2. Organizace práce v agendě spisová služba
3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou
4. Nastavení dokumentů úřední povahy
5. Tvorba elektronických dokumentů
6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem
7. Konverzní doložky
8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“
Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.
Seznámení se se systémem finanční kontroly Croseus.
Komu je kurz určen
Seminář je určen pro příspěvkové organizace Kraje Vysočina.
Pro současné i budoucí uživatele systému Croseus, ředitele, ekonomy a účetní organizací.
On-line setkání 2 hodiny (od 9 do 11 hod).
Lektor působí od roku 2009 jako ekonom a účetní ve veřejném sektoru a to jak na pozici správce rozpočtu, tak i hlavního účetního, byl členem Pracovní skupiny pro problematiku metodické podpory veřejného sektoru při Ministerstvu financí ČR, je certifikovaným interním auditorem ve veřejné správě, zabývá se publikační a lektorskou činností v oblastech nastavení vnitřního řídícího a kontrolního systému ve veřejné správě a vedení účetnictví.
Ke Skalce 5907/47,
586 01 Jihlava
IČ 71294376
westzkg