Drobečková navigace

Domů > Kurzy

Kurzy

Realizujeme kurzy zejména v oblastech zájmu veřejné správy. Známe nejčastější problémy v provozu nejen příspěvkových organizací a na našich školeních poskytujeme praktické rady k jejich řešení. Víme, jak to dělají jinde. Jsme schopni připravit kurz na míru přímo vám. Kurzy probíhají prezenčně i jako on-line semináře.


  • Finanční kontrola

    Prezentační a mediální dovednosti: Klíč k profesionálnímu vystupování

    Cíl kurzu

    Během setkání si formou praktických cvičení vyzkoušíte, jak zaujmout publikum a posílit sebevědomí při prezentacích. Naučíte se komunikovat s novináři a médii. Zjistíte, jak je možné komunikovat s respektem, klidem ale zároveň s důrazem.  Dozvíte se řadu fíglů a dovedností v oblasti komunikace a sebeprezentace.

    Komu je kurz určen

    Všem, kteří se chtějí naučit zvládnout umění prezentace a komunikace – ať už mluveným projevem nebo vystupováním. 

    Časový fond

    Prezenční školení 5 hodin (od 9 do 14 hod)

    Obsah

    1. Prezentujte jako profík: Praktické tipy a triky - jak zaujmout publikum, jak posílit sebevědomí při prezentaci 

    2. Od otázek k odpovědím: Jak zvládnout média s přehledem – jak na komunikaci s novináři, jak odolat jeho zvídavým otázkám tak, aby vystoupení působilo sebejistě

    3. Umění říct ne: Jak být asertivní a zůstat profesionální - jak se prosadit a zároveň respektovat druhé, jak vést dialog s klidem a důrazem

     

     

     

    Informace o lektorovi

    stejskal1.jpg 

    Zdeněk Stejskal

    V roce 2000, po absolvování herectví na soukromé herecké škole, získal angažmá v Městském divadle Zlín, odkud později odešel do Divadla Šumperk. Od roku 2008 působí v Horáckém divadle Jihlava. V roce 2002 začal vést lektorské kurzy zaměřené nejen na herectví, ale také na rétoriku a umění vystupování na veřejnosti. Působil na ZUŠ Jihlava, jako vyučující pro individuální hereckou výchovu. Externě spolupracuje jako pedagog na činoherní katedře JAMU. 

     

  • Akademie pro ředitele - Průvodce životním cyklem veřejného výdaje

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem je z pohledu manažera a jeho odpovědností provést účastníky celým životním cyklem veřejného výdaje. Na vybraném příkladu se naučit aplikovat povinnosti vyplývající zejména ze zákona o finanční kontrole (požadavky na výkon finanční kontroly ve všech fázích – předběžná, průběžná, následná; požadavky na zajištění 3E) a zákona o zadávání veřejných zakázek (aplikace hlavních zásad zákona na VZMR). Zajistit, aby si účastník byl vědom souvisejících administrativních požadavků při realizaci výdaje.

    Časový fond

    Prezenční seminář 5 hodin (od 9 do 14 hod)

    Obsah

    Dané téma je vždy uvedeno stručným teoretickým úvodem, na který navazuje společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.

    1. Analýza potřeb

    2. Zhodnocení účelnosti

    3. Plán rozpočtu

    4. Smlouva a její podpis

    • finanční kontrola
    • povinné náležitosti, znění smlouvy a jeho připomínkování
    • správné založení smlouvy v Croseu, portálu a spisové službě, správný podpis a následná evidence
    • modul závazkových vztahů, registr smluv

    5. Realizace nákupu

    • finanční kontrola předběžná po vzniku závazku, kroky při převzetí plnění, průběžná kontrola v průběhu plnění a následně, kontrolní mechanismy při uhrazení faktury,

    6. Ex post hodnocení

    • následné vyhodnocení spokojenosti s nákupem, následná kontrola i nefinančního plnění

    7. Zpracování ekonomických agend, evidence a administrace

    • zavedení do majetku, správné odepisování, nástroje pro přehled o majetku, fondy

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Mgr. Sylva Staníková, Ing. Markéta Páleníková, Ph.D. a Ing. Pavel Mucha

  • Akademie pro ředitele - Odpovědné řízení rizik=cesta k úspěchu

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

     

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem kurzu je z pohledu manažera a jeho odpovědností provést účastníky jednotlivými fázemi řízení rizik ve vztahu k vizi organizace a plnění strategických cílů. Na vybraném příkladu se naučit, jak správně rizika pojmenovat, definovat jejich příčinu a dopad, hodnotit je, stanovit odpovědnosti a v konečném důsledku monitorovat a aktualizovat rizikové faktory. Cílem je uvědomění si, že řízení rizik je důležitou součástí jakékoli zodpovědné činnosti. 

    Časový fond

    Prezenční seminář 5 hodin (od 9 do 14 hod)

    Obsah

    Na stručný teoretický úvod naváže společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.

    1. Pochopit význam řízení rizik ve vztahu k strategickému plánování v organizaci

    2. Umět rizika definovat a přijmout je jako součást řízení organizace

    3. Pochopit, že rizika jsou klíčovou součásti naší cesty k úspěchu

    4. Umět vybrat správný nástroj k řízení rizik a použít ho v praxi

    5. Umět rizika správně komunikovat uvnitř firmy i navenek

    6. Příklad z praxe

     

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Ing. Erika Šteflová, MBA. a Mgr. Sylva Staníková.

  • Akademie pro ředitele - Umění nákupu

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

     

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem kurzu je provést účastníky jednotlivými technikami nákupu a na konkrétních příkladech ukázat, jaký má zvolený způsob nákupu dopad na výstup z nákupu a celkové náklady organizace na jeho realizaci. Dílčí cíle jsou: aplikace 3E, optimalizace nákupního rozhodování, zohlednění životního cyklu nákupu, dosahování kvality v nákupech. Vše na úrovni, kterou využijí jako vrcholoví manažeři při řízení organizace.

     

    Časový fond

    Prezenční setkání 6 hodin (od 9 do 15 hod)

     

     

    Obsah 

    Dané téma je vždy uvedeno stručným teoretickým úvodem, na který navazuje společná debata spojená s procvičením na praktickém příkladu formou práce v týmech.

    1. Předpokládaná hodnota a volba variant 

    • request for information, délka smluvního vztahu, spojování částí, technické specifikace, apod.

    2. Kalkulace nákladů

    • životní cyklus, provoz, nákladová efektivnost

    3. Kritéria přípustnosti a hodnotící kritéria, společenská odpovědnost 

    4. Poptávkové řízení

    • možnosti výběru dodavatele, opakované nákupy, společné nákupy

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Ing. Markéta Páleníková, Ph.D., Ing. Robert Páleník a Ladislav Šerák

  • Akademie pro ředitele - Spisová služba

    Akademie pro ředitele a jejich statutární zástupce je koncipována jako ucelený vzdělávací cyklus zakončený osvědčením. Přijati budou  účastníci přihlášení do všech čtyř vzdělávacích dnů. Pokud máte zájem pouze o toto téma, kontaktujte nás prosím na adrese: segedova@pkkv.cz.

    Cíl vzdělávacího dne

    Cílem je ukázat důležitost vedení spisové služby v elektronické podobě - z pohledu statutárního zástupce i celé organizace, za kterou je zodpovědný. Vysvětlit nutnost používání elektronické spisové služby, jak statutárním zástupcem, tak i pověřenými zaměstnanci takovým způsobem, který je v souladu se zákonnou povinností. 

    Časový fond

    Prezenční setkání 4 hodiny (od 9 do 13 hod)

     

     

    Obsah 

    Dané téma je prezentováno za pomoci příkladů a praktických ukázek.  

    1. Co je spisová služba a k čemu slouží

    2. Organizace práce v agendě spisová služba

    • důležitost role garanta za organizaci

    3. Upozornění na nutnost pravidelné práce se spisovou službou

    • včasná evidence, vyřizování, uzavírání a předávání do spisovny

    4. Nastavení dokumentů úřední povahy

    • spisový plán jako součást spisového řádu

    5. Tvorba elektronických dokumentů

    6. Podepisování dokumentů elektronickým podpisem

    7. Konverzní doložky

    • převod analogového dokumentu na elektronický a naopak

    8. Diskuze: „Jak to vypadá se spisovou službou u Vás v organizaci?“

    Informace o lektorech

    Problematikou Vás provedou Dagmar Vebrová a Lenka Lédlová.

  • Spisová služba

    Elektronické skartační řízení

    Cíl kurzu

    Online kurz je zaměřen na praktické aspekty elektronického skartačního řízení.

    Komu je kurz určen

    Kurz je určen pro příspěvkové organizace Kraje Vysočina -

    pro osobu odpovědnou za elektronickou skartaci v organizaci.

    Pro jednu organizaci je umožněn pouze jeden online přístup na tento webinář.

    Časový fond

    Online webinář 3 hodiny (od 9 do 12 hod.)

     

    Nejzazší termín pro přihlášení je 14. 2. 2025.

    Obsah kurzu

    1. Aktuální legislativní rámec a jeho implementace v SSL

    2. Příprava dat pro elektronické skartační řízení

    3. Práce ve spisovně

    4. Elektronické skartační řízení ve spisové službě

     

    Informace o lektorovi

     

    Renata Tobolová

     

     

     

    Lektorka dlouhodobě působila na různých pozicích veřejné správy. Studium Právnické fakulty Masarykovy univerzity zaměřené na veřejnou správu zakončila státní zkouškou ze správního práva procesního. Problematice spisové služby se metodicky věnuje od roku 2007. Je členkou profesního sdružení (ICT UNIE).


Zobrazeno 8 položek
  • Akademie pro ředitele - Spisová služba

    Datum
    12. 12. 2024
    Čas konání
    9-13 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Dagmar Vebrová, Lenka Lédlová
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Prezentační a mediální dovednosti: Klíč k profesionálnímu vystupování

    Datum
    15. 1. 2025
    Čas konání
    9-14 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Zdeněk Stejskal
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Finanční kontrola
  • Prezentační a mediální dovednosti: Klíč k profesionálnímu vystupování

    Datum
    29. 1. 2025
    Čas konání
    9-14 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Zdeněk Stejskal
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Finanční kontrola
  • Akademie pro ředitele - Průvodce životním cyklem veřejného výdaje

    Datum
    18. 2. 2025
    Čas konání
    9-14 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Mgr. Sylva Staníková, Ing. Markéta Páleníková, Ph.D., Ing. Pavel Mucha
    Skladem
    6 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Elektronické skartační řízení

    Datum
    19. 2. 2025
    Čas konání
    9-12 hod.
    Místo konání
    online webinář
    Lektor
    Renata Tobolová
    Skladem
    0 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

    Spisová služba
  • Akademie pro ředitele - Odpovědné řízení rizik=cesta k úspěchu

    Datum
    11. 3. 2025
    Čas konání
    9-14 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Erika Šteflová, MBA., Mgr. Sylva Staníková
    Skladem
    6 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Akademie pro ředitele - Umění nákupu

    Datum
    10. 4. 2025
    Čas konání
    9-15 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Ing. Markéta Páleníková, Ph.D., Ing. Robert Páleník
    Skladem
    6 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

  • Akademie pro ředitele - Spisová služba

    Datum
    14. 5. 2025
    Čas konání
    9-13 hod.
    Místo konání
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Ke Skalce 5907/47, Jihlava
    Lektor
    Dagmar Vebrová, Lenka Lédlová
    Skladem
    6 ks
    Cena s DPH
    0,00 Kč

Zobrazeno 8 položek